Produkty

Mercedes-Benz 600 (W100) Pullman (1963–1981)

Dostupnost: Ihned k odeslání
Kód: M-200
Výrobce: CMC
Popis modelu: Velikost: 1:18
Značka vozu: Mercedes-Benz
Barva: Černá
Kategorie: Luxusní auto
Bude stanovena
Bude stanovena
Cena na dotaz ks

Něco jiného do Vašich vitrín, kdo má úzkou poličku, má smůlu.

Mercedes-Benz 600, také známý interně jako W100, byl státním a reprezentačním vozidlem Daimler-Benz v šedesátých a sedmdesátých letech. Stylové vozidlo TOP třídy se používalo po celém světě a bylo ztělesněním dokonalosti, špičkové technologie, komfortu, exkluzivity a jedinečnosti. Varianta Pullmanna byla a je stále největším osobním automobilem poválečného období. 
Vedle státního sponzorovaného použití jako reprezentativního vozidla, jej vlastnili mezinárodně známé osoby z oblasti politiky, obchodu, aristokracie a zábavy. Mercedes-Benz 600 alias "Velký Mercedes" debutoval v září 1963 na IAA ve Frankfurtu. Byl nabídnut jako limuzína, Pullman sedan a Landaulet.

Čtyřdveřový sedan je téměř dva metry široký a dlouhý 5,54 metru; limusina Pullman a šestidveřová verze mají velkolepou délku 6,24 metru. Třetí variantou byl otevřený Pullmann Landaulet. Byl charakterizován pevnou střechou nad řidičem a přestavitelnou skládací střechou v zadní části prostoru pro cestující. Byly nabídnuty dvě verze Landaulet, jedna s dlouhým a jedna s krátkým zadním zakrytím. V zadní části klasické verze Pullmann jsou vzadu uspořádány dvě řady sedadel způsobem vis-á-vis (proti sobě). V dlouhé verzi s šesti dveřmi a prostředním sklopným sedadlem byla střední řada sedadel volitelná. Byla určena pro zákazníky, kteří cestovali s personálem nebo tělesnými strážci (to bude verzí, co....?.). 

Vozidla byla motorizována vstřikovacím motorem V8 s objemem 6,3 litru a o výkonu 250 hp. Takže s 2,6-tunovou limuzínovou bylo dosahováno rychlostí až 205 km/h. Mercedes 600 byl ve své době nejrychlejší výrobění sedan na světě. Komfortní vybavení vozidel zahrnovalo vzduchové tlumiče, komplexní hydraulický servopohon, elektricky nastavitelný systém vytápění a větrání, klimatizaci, hydraulicky nastavitelná sedadla, hydraulická okna a hydraulicky ovládaná střešní okna. Při návrhu interiéru si zákazník mohl vybrat mezi různými vzácnými dřevěnými dýhami, velurovými potahy nebo nejjemnější kůží. Navíc byl v zadní části bar s lednicí, telefonem a zasunovací příčkou. Celkově díky tomuto luxusnímu vozu se výrobci Daimler-Benz podařilo vytvořit vůz, který přilákal mezinárodní pozornost a stal se nesrovnatelným automobilem své doby.

Největší počet vozidel byl objednán a dodán v klasické limuzínové černé. Barva interiéru, červená, se odráží i v modelu od CMC, ale je to docela typické pro danou dobu a byly převážně objednávány soukromými zákazníky.

Rok: 1963–1981

Popis modelu: Mimo otevírací kapoty nad motorem, prostoru na zavazadla budou otevírací všechny dveře. Model dle informace výrobce má přes 1000 součástek. Sklopná jsou středová sedadla a opěrky rukou, pohyblivé sluneční clony. Kola vozu jsou demontovatelná pomoci 5 šroubů a ozdobné poklice jsou magneticky uchyceny, interiér je čalouněn kůží. V zadní části vozu jsou potom textilní závěsy a model je vybaven teleskopickou anténou. Na předních blatnících jsou držáky pro vlaječky. V samostatném balení u modelu je pak nářadí na demontáž kol, ozdobné poklice kol, tyčky do držáků vlaječek a pomocný nástroj na otevírání dveří. 

Dostupnost: Model je aktuálně u výrobce vyprodán, ten zatím nesdělil termín znovuobnovení výroby.

Cena u výrobce: Bude stanovena