Produkty

Akční zboží

M-214_a
AKCE

M-214 Jaguar C-Type

Britská zeleň do Vašich sbírek tentokrát…

15.900 Kč

120576_2-2
AKCE

TM18-92B Ferrari 365 GTC/4

Ferrari 365 GTC/4 (Typ F101) je 2+2 grand tourer…

4.700 Kč

CMC-M240-b
AKCE

M-240 Ferrari 275 GTB/C

V roce 1966 Ferrari uvedlo na trh 275 GTB/C na zcela novém…

11.990 Kč

TM18-174B 1
AKCE

TM18-174B Lotus 91

Vůz se zúčastnil závodu GP Monaka (XXXX Grand Prix de…

4.950 Kč

TM18-175C 1
AKCE

TM18-175C Lotus 77

Vůz se zúčastnil závodu GP Brazílie (V Grande…

4.850 Kč

Bugatti T35 M-100-B-017-a
AKCE

M-100 B-017 Bugatti T35

Novinka na rok 2019. Bugatti T35 se startovním číslem…

9.380 Kč

TM18130B_1
AKCE

TM18-130B Ferrari 330 GTC

Podvozek tohoto Ferrari 330 GT Michelotti Coupe vyroben Ferrari a…

4.950 Kč

M-204_a
AKCE

M-204 Mercedes-Benz 600 Pullman

Něco jiného do Vašich vitrín, kdo má…

17.400 Kč

M-243-Prototyp-4
AKCE

M-243 Mercedes-Benz 300 SLR

Když byl Rudolf Uhlenhaut, architekt závodního 300 SLR,…

12.250 Kč

M-239_2
AKCE

M-239 Ferrari 275 GTB/C

V roce 1966 Ferrari uvedlo na trh 275 GTB/C na zcela novém…

11.850 Kč

B012_a
AKCE

M-100 B-012 Bugatti T35

National Color Projekt - Švýcarsko Jedna ze 16…

9.600 Kč

pantheon-12_1
AKCE

PANTHEON012 Citroen 15-6 H Franay

CITROEN 15-6 H FRANAY byl vůz ve speciální…

5.140 Kč

M221_a
AKCE

M-221 Alfa Romeo P3

Alfa Romeo Tipo B bylo nejúspěšnějším…

12.900 Kč

157838_2
AKCE

TM18-163A Ferrari 312

Vůz v tomto provedení se zúčastnil sezóny 1966…

4.700 Kč

NSU TT (1963-1972)

Dostupnost: Ihned k odeslání
Kód: 08884
Výrobce: Revell
Popis modelu: Velikost: 1:18
Značka vozu: NSU
Barva: Oranžová
Kategorie: Osobní auto
1.430 Kč s DPH
1.182 Kč bez DPH
1182 Kč ks

NSU Prinz se vyvinul v poněkud větší NSU Prinz 1000 (Typ 67a), představený na autosalonu ve Frankfurtu v roce 1963. Objevil se i sportovní NSU 1000 TT (s motorem 1,1 litru), který byl později vyvinut do modelů NSU (1200) TT a NSU TTS. Všechny měly stejnou karoserii s řadovými čtyřmi vzduchem chlazenými OHC motory a často se jezdily jako sportovní vozy, ale také jako ekonomické rodinné vozy. Převážně slitinové motory byly velmi živé a vysoce spolehlivé. Uspořádání OHC bylo na tu dobu u malého rodinného auta docela pokročilé, protože většina aut domácí výroby stále používala méně účinné motory s tlačnou tyčí. Ve spojení s nízkou celkovou hmotností, vynikající ovladatelností a zatáčením překonaly NSU 1000 i mnohem výkonnější NSU 1200 TT/TTS mnoho sportovních vozů. Prinz 1000 ztratil část názvu „Prinz“ v lednu 1967 a stal se jednoduše NSU 1000 nebo 1000 C v závislosti na vybavení. Má 40 PS (29 kW) DIN, zatímco 1200 TT má 65 PS (48 kW) DIN a nejvýkonnější verze TTS má 70 PS (51 kW) DIN z pouhého jednoho litru. 1000 dostala velké oválné světlomety, zatímco sportovnější verze TT mají dvojité kulaté světlomety namontované ve stejném rámu. První 1000 TT má 55 PS (40 kW) DIN a používá motor poprvé představený ve větším NSU Typ 110.

NSU Prinz 1000 TT byl vyroben ve 14 292 exemplářích v letech 1965 až 1967, kdy byl nahrazen TT s větším motorem. Tento s 1,2litrovým motorem byl vyroben do července 1972 pro celkem 49 327 exemplářů. TT lze rozpoznat podle širokého černého pruhu mezi předními světlomety. TTS byl postaven speciálně pro soutěže, byl úspěšný jak v závodech do vrchu, tak v závodech na okruzích. Má přední chladič oleje a bylo vyrobeno v 2 402 exemplářích od února 1967 do července 1971. Při prvním představení byl krátce označován jako „Prinz 1000 TTS“. K prodeji byl i soutěžní model TTS s výkonem 83 k (61 kW). Výroba Typ 67a (NSU 1000) se zastavila v prosinci 1972.

V roce 1965 přibyl ještě větší model, zpočátku nazvaný Typ 110 a od roku 1967 na NSU 1200. Nabízel více prostoru, takže to bylo lepší rodinné auto, ale nebylo tak sportovní jako menší modely. Proto NSU 1200TT použil motor 1200 ccm z 1200 v menším těle NSU 1000.

Popis modelu: Model je ze sbírky včetně originál balení. Jde o kovový model s funkčními díly. Jde o model, který je v nabídce tohoto výrobce již mnoho let nedostupný.

Dostupnost: Ihned k odeslání