Produkty

Reklamační řád

Reklamační řád

Poškození zásilky při přepravě: 

Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.     

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Při poškození přepravního obalu je nutné sepsat s dopravcem záznam o poškození zásilky. Při jakémkoliv mechanickém poškození zboží a to i bez zjevného poškození obalu je nutno sepsat reklamaci s dopravcem o poškození zásilky a to nejpozději do 24 hodin. Vše doporučujeme zdokumentovat fotoaparátem. Pokud Vaši zásilku doručuje Česká pošta a pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky a fakturu ke zboží. Vzniklý protokol o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody si ponechejte a informujte nás o této skutečnosti. S Vámi pak domluvíme další postup. Při nedodržení výše uvedeného postupu se kupující vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

Pro ostatní reklamace platí následující podmínky:

  • Je-li nutné zboží reklamovat, je nutno zjištěné vady oznamit co nejdříve e-mailem na adresu cmc@auto-modely.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou níže společně se základními údaji:
    • jaké zboží reklamujete
    • důvod reklamace
    • termín nákupu
    • pokud je to technicky možné, zaslat i fotodokumentaci vady

  • Záruční doba činí 24 měsíců ode dne nákupu/převzetí zboží a vztahuje se pouze na výrobní vady. Projeví-li se vada v průběhu prvních 12 měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Záruka se ale nevztahuje na vady způsobené opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. 
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
  • Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit zcela kompletní v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. Pokud nebude zboží vráceno zcela kompletní, tak jak bylo zákazníkovi odesláno, nebude reklamace uznána.

V případě zjištění výrobní vady bude model vyměněn  za nový, pokud toto zboží již není skladem, bude zákazníkovi vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. V případě vrácení úhrady má zákazník právo na náhradu prokázaného poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací).

Reklamace: Eva Cvejnová, Auto-modely.cz, Barvířská 98, 517 01 Solnice, tel: 775 181 224, e-mail: cmc@auto-modely.cz