Produkty

Akční zboží

[SlideShowBig]BBR1849A (5)JPGaspx
AKCE

BBR1849A Ferrari 400 Superamerica

Ferrari 400 Superamerica byl dvoumístný sportovní…

8.200 Kč

BBR1820_a
AKCE

BBR1820A Ferrari 250 TDF

Ferrari 250 pojmenované podle slavného…

8.200 Kč

[SlideShowBig]BBR1853 (14)JPGaspx
AKCE

BBR1853 Ferrari 250 GTO

Vůz se zúčastnil závodu 24h Le Mans (30e Grand Prix…

8.200 Kč

Ferrari 330 GT_BBR1848B_1
AKCE

BBR1848B Ferrari 330 GT 2+2 Series 2

Ferrari 330 GT 2+2 bylo představeno na výstavě v Bruselu v…

8.200 Kč

Ferrari 330 GT_BBR1832_1
AKCE

BBR1832 Ferrari 330 GT 2+2

Osobní vůz Enza Ferrariho - číslo podvozku 5731,…

8.200 Kč

Ferrari GTE_BBR1850E_a
AKCE

BBR1850E Ferrari GTE 2+2 I Series

Model 250 GT 2+2 byl prvním čtyřmístným…

8.200 Kč

BBR1816A_a
AKCE

BBR1816A Ferrari 275 GTS/4 Spider NART

Jen deset Ferrari 275 vyšlo oficiálně z továrny…

8.200 Kč

BBR1833_a
AKCE

BBR1833 Ferrari 4,9 Superfast

Na autosalonu v Paříži bylo představeno nové Ferrari…

8.200 Kč

BBR1851A
AKCE

BBR1851A Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto

Model 250 GT Berlinetta s krátkým rozvorem,…

8.200 Kč

[SlideShowBig]BBR1849B (6)JPGaspx
AKCE

BBR1849B Ferrari 400 Superamerica

Model 400 Superamerica, vyráběný ve dvou…

8.200 Kč

BBR1840 Ferrari 500 Superfast Speciale
AKCE

BBR1840 Ferrari 500 Superfast Speciale

Řada Superfast velkých cestovních vozů debutovala na…

8.200 Kč

McLeagle M6B #48 (1969)

Dostupnost: Na objednávku
Kód: R18811
Výrobce: Replicarz
Popis modelu: Velikost 1:18
Značka vozu: McLeagle
Barva: Tmavě modrá
Startovní číslo: 48
Kategorie: Závodní auto
Bude stanovena
Bude stanovena
Cena na dotaz ks

V roce 1968 získal Dan Gurney pro závody Can-Am rok starý McLaren M6B, aby byl vůz konkurenceschopný bylo nutné jej upravit nový vůz byl přezdívaný 'McLeagle'. Při změně byly nejvíce upraveny závěsy kol, dle vozů Eagle a pohonná jednotka byla nahrazena motorem Ford V8 s nejnovějšími hliníkovými hlavami vyvinutými pro Gurneye ve Weslake v Anglii.

Gurney debutoval s upravenným M6B v druhém kole kanadsko-amerického Challenge Cupu v Bridgehamptonu. Favoritem byl tovární tým McLarenu. Gurney se kvalifikoval na šestém místě a také skončil na šestém místě. Vývojové práce pokračovaly a  zaměřovaly se hlavně na aerodynamiku s ohledem na snížení odporu. Výsledky bohužel neodrážely vykonanou práci a v následujím závodě Gurney se Savagenem nedosáhli na lepší než osmé místo.

Lehký McLeagle, s vysokými přítlačnými křídly, byl v roce 1969 za volantem se samotným Gurneyem. Výsledky celé sezóny byly neuspokojivé, probíhalo ladění a výměny motoru. V Riverside však Gurney sezónu zakončil zaslouženou čtvrtou příčkou. Po dvou neplodných obdobích byl projekt „McLeagle“ ale ukončen.

Rok: 1969

Popis modelu: Resinový, neotevíratelný model.

Dostupnost: Na objednávku, termín dostupnosti zatím není znám.

Cena u výrobce: 239,99$