Produkty

Akční zboží

B012_a
AKCE

M-100 B-012 Bugatti T35

National Color Projekt - Švýcarsko Jedna ze 16…

9.600 Kč

M-243-Prototyp-4
AKCE

M-243 Mercedes-Benz 300 SLR

Když byl Rudolf Uhlenhaut, architekt závodního 300 SLR,…

12.250 Kč

TM18-174B 1
AKCE

TM18-174B Lotus 91

Vůz se zúčastnil závodu GP Monaka (XXXX Grand Prix de…

4.950 Kč

M221_a
AKCE

M-221 Alfa Romeo P3

Alfa Romeo Tipo B bylo nejúspěšnějším…

12.900 Kč

TM18-175C 1
AKCE

TM18-175C Lotus 77

Vůz se zúčastnil závodu GP Brazílie (V Grande…

4.850 Kč

CMC-M240-b
AKCE

M-240 Ferrari 275 GTB/C

V roce 1966 Ferrari uvedlo na trh 275 GTB/C na zcela novém…

11.990 Kč

120576_2-2
AKCE

TM18-92B Ferrari 365 GTC/4

Ferrari 365 GTC/4 (Typ F101) je 2+2 grand tourer…

4.700 Kč

pantheon-12_1
AKCE

PANTHEON012 Citroen 15-6 H Franay

CITROEN 15-6 H FRANAY byl vůz ve speciální…

5.140 Kč

157838_2
AKCE

TM18-163A Ferrari 312

Vůz v tomto provedení se zúčastnil sezóny 1966…

4.700 Kč

M-214_a
AKCE

M-214 Jaguar C-Type

Britská zeleň do Vašich sbírek tentokrát…

15.900 Kč

Bugatti T35 M-100-B-017-a
AKCE

M-100 B-017 Bugatti T35

Novinka na rok 2019. Bugatti T35 se startovním číslem…

9.380 Kč

M-204_a
AKCE

M-204 Mercedes-Benz 600 Pullman

Něco jiného do Vašich vitrín, kdo má…

17.400 Kč

M-239_2
AKCE

M-239 Ferrari 275 GTB/C

V roce 1966 Ferrari uvedlo na trh 275 GTB/C na zcela novém…

11.850 Kč

TM18130B_1
AKCE

TM18-130B Ferrari 330 GTC

Podvozek tohoto Ferrari 330 GT Michelotti Coupe vyroben Ferrari a…

4.950 Kč

Alfa Romeo P3 #95 Caracciola (1932)

Vůz se zúčastnil závodu Klausenrennen (IX Internationales Klausenrennen) na trase Linthal - Klausen pass (Švýcarsko) v roce 1932, který se konal v termínu 6.-7. srpna. Za volantem vozu továrního týmu Alfa Corse (Itálie) usedl Rudolf Caracciola (Německo). Vůz se startovním číslem 95 v závodě zvítězil.

Rok: 1933

Dostupnost: Ihned k odeslání
Kód: M-224
Výrobce: CMC
Popis modelu: Velikost: 1:18
Značka vozu: Alfa Romeo
Barva: Červená
Limitovaná edice: 1000 ks
Startovní číslo: 95
Kategorie: Závodní auto
13.690 Kč s DPH
11.314 Kč bez DPH
11314 Kč ks

Alfa Romeo Tipo B bylo nejúspěšnějším jednomístným závodním vozem Grand Prix své doby. Alfa Romeo jej vyráběla a závodila v letech 1932 až 1936. Zpočátku jako tovární závodní auto pro Alfa Corse, později pod značkou Scuderia Ferrari poté, co převzal závodní aktivity Alfy Romeo. Vůz navržený legendárním inženýrem Vittoriem Janem vycházel ze stejně legendárních modelů Alfa Romeo 8C. P3 byl druhým monopostem Alfy Romeo po monopostu Tipo-A z roku 1931.

Klausenský závod, jinak známý jako „Velká cena Švýcarska do vrchu“, je skutečnou klasikou mezi vrchařskými událostmi. V letech 1922 až 1934 přilákalo do Alp ve středním Švýcarsku ty nejlepší závodní jezdce a byl jedním z deseti závodů, které v roce 1930 vytvořily první evropské mistrovství do vrchu. Na štěrkové cestě o délce 21,5 km, která vedla z Linthalu na vrchol Klausen Pass „Závodní vozy musely po cestě překonat 156 hadovitých zatáček a převýšení 1 237 metrů. Diváci přijeli z celého světa, aby sledovali podívanou přímo u strany silnice. Každý, kdo dosáhl cíle klikatého Klausenského průsmyku jako vítěz, byl tehdy jedním z největších závodních jezdců.

V srpnu 1932 se zde sešla skvělá skupina předních závodních vozů a řidičů. Byly zde soutěžní vozy od Auto Union, Maserati, Mercedes-Benz a Alfa Romeo. Nezávislé vozy přihlásili lidé jako Burggaller, Steinweg, Zanelli, Rey, Chambost, Strazza, Tuffanelli, Maag, Stuber, Ruesch, Sojka a Hans Kessler. Mezi anglickými jezdci byli kromě Penna Hughese také H. C. Hamilton, který řídil Magnette pro Whitney Straight Syndicate, Cormack s jeho přeplňovanou Altou a slečna Ellisonová se svou Bugatti.

Klausenští diváci byli, stejně jako dobrodružní závodní jezdci otužilí, připraveni na nejhorší. Všude byl slyšet zvuk tekoucí vody a všechny potoky byly až po okraj zaplaveny vířící hnědou vodou. Počasí přimělo mnoho lidí přemýšlet o tom, co kdyby se přívaly vody rozlily. I v srpnu bylo stále možné silné sněžení. Byla tu také hora Kilchenstoek, hora, kde se neustále řítily dolů ze svahu balvany a kameny, i za pěkného počasí. V zimním období byl průsmyk Klausen uzavřen z důvodu lavinového nebezpečí, zejména mezi Linthal a Urnerboden, kde se hrbolatá cesta otevírala na výhled na 5 km dlouhou náhorní plošinu na jedné straně a žulovou zeď na straně druhé.

Rok 1932 byl v závodě Klausen Hill Climb nádherným rokem. První sportovní vůz nastoupil 7. srpna. Dobrou jízdu předvedl Tazio Nuvolari s Alfou Romeo 8C ve třídě 3000 ccm, ale první místo obsadil Hans Stuck na Mercedes-Benz SSKL. Ve třídě závodních automobilů (neomezené) postavilo Bugatti svého trojnásobné vítěze Louise Chirona a Achilla Varziho s Bugatti T53 proti Rudolfu Caracciolovi v monopostu Alfa Romeo P3 se startovním číslem 95. Piloti Bugatti pronásledovali Caracciolu už od startu, ale bez úspěchu. Caracciola odolal a stanovil nový rekordní čas na 15m 50s. O dva roky později, v závodě na Klausen s Mercedesem-Benz v roce 1934, zlepšil svůj rekord na 15m 22s.

Model vychází z verze, v které se tento vůz zúčastnil závodu Klausenrennen (IX Internationales Klausenrennen) na trase Linthal - Klausen pass (Švýcarsko) v roce 1932, který se konal v termínu 6.-7. srpna. Za volantem vozu továrního týmu Alfa Corse (Itálie) usedl Rudolf Caracciola (Německo). Vůz se startovním číslem 95 v závodě zvítězil.

Rok: 1932

Popis modelu: Sedadla jsou čalouněna kůží, kola jsou již samozřejmě nové konstrukce včetně nipelů a všechna jsou demontovatelná pomocí centrální matice (včetně stranově závislého pravého a levého závitu). Dvoukřídlá kapota motoru se otevírá naplno na kovových čepech. Otevírací jsou i víčka olejové a benzínové nádrže. Model se skládá z 1805 součástek !!! 

Dostupnost: Ihned k odeslání

Cena u výrobce: 620€