Produkty

Akční zboží

BBR1851A
AKCE

BBR1851A Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto

Model 250 GT Berlinetta s krátkým rozvorem,…

8.200 Kč

[SlideShowBig]BBR1853 (14)JPGaspx
AKCE

BBR1853 Ferrari 250 GTO

Vůz se zúčastnil závodu 24h Le Mans (30e Grand Prix…

8.200 Kč

Ferrari 330 GT_BBR1848B_1
AKCE

BBR1848B Ferrari 330 GT 2+2 Series 2

Ferrari 330 GT 2+2 bylo představeno na výstavě v Bruselu v…

8.200 Kč

[SlideShowBig]BBR1849A (5)JPGaspx
AKCE

BBR1849A Ferrari 400 Superamerica

Ferrari 400 Superamerica byl dvoumístný sportovní…

8.200 Kč

Ferrari GTE_BBR1850E_a
AKCE

BBR1850E Ferrari GTE 2+2 I Series

Model 250 GT 2+2 byl prvním čtyřmístným…

8.200 Kč

BBR1833_a
AKCE

BBR1833 Ferrari 4,9 Superfast

Na autosalonu v Paříži bylo představeno nové Ferrari…

8.200 Kč

[SlideShowBig]BBR1849B (6)JPGaspx
AKCE

BBR1849B Ferrari 400 Superamerica

Model 400 Superamerica, vyráběný ve dvou…

8.200 Kč

BBR1840 Ferrari 500 Superfast Speciale
AKCE

BBR1840 Ferrari 500 Superfast Speciale

Řada Superfast velkých cestovních vozů debutovala na…

8.200 Kč

BBR1820_a
AKCE

BBR1820A Ferrari 250 TDF

Ferrari 250 pojmenované podle slavného…

8.200 Kč

Ferrari 330 GT_BBR1832_1
AKCE

BBR1832 Ferrari 330 GT 2+2

Osobní vůz Enza Ferrariho - číslo podvozku 5731,…

8.200 Kč

BBR1816A_a
AKCE

BBR1816A Ferrari 275 GTS/4 Spider NART

Jen deset Ferrari 275 vyšlo oficiálně z továrny…

8.200 Kč

Ferrari D50 #20 (1956) + Lancia D50 #6 (1955)

Dostupnost: Ihned k odeslání
Kód: M-184
Výrobce: CMC
Popis modelu: Velikost: 1:18
Značka vozu: Lancia + Ferrari
Barva: Červená + Žlutá
Limitovaná edice: 1000 ks
Kategorie: Závodní auto
22.990 Kč s DPH
19.000 Kč bez DPH
19000 Kč ks

Kombinace dvou vozů Lancie a Ferrari D50.

Lancia prezentovala originální a vysoce inovativní vůz, který byl široké veřejnosti představen 20. února 1954. Svou konstrukcí Vittorio Jano daleko předběhl svou dobu. Monopost dostal motor V8 o objemu 2,5 litru s úhlem válců 90° a výkonu 260 hp, motor byl umístěn s úhlovou odchylkou 12° vůči podélné ose vozu směrem doleva. Mezi koly byly umístěné plechové aerodynamické „prostory“. Ty byly důmyslně využity pro 2 úzké nádrže. Zvýšily tak aerodynamické přednosti monopostu a umožnily do nich naplnit až 200 litrů pohonných hmot. (Více popisu k tomuto modelu naleznete u kódu M-175).

Upravený vůz pod označením Lancia Ferrari D50 závodil v roce 1956. V motoru byly použity jiné písty, zvýšil se stupeň komprese, zesílila se kliková skříň a výkon motoru vzrostl na 280 hp při 8000 otáčkách za minutu. Snížila se příď vozu a postranní nádrže splynuly se středem šasi. (Více popisu k tomuto modelu naleznete u kódu M-180).

Lancia D50 #6 (1955)

Vůz v tomto provedení se zúčastnil GP Turína (Itálie) 27. března 1955.  Závod je také známý jako Gran Premio del Valentino. Vozy musely absolvovat 90 kol o délce 4,2 km, což odpovídalo celkové vzdálenosti 378,0 km. Akce nebyla považována za mistrovství světa. Za volantem týmu Scuderia Lancia seděl Alberto Ascari (Itálie), další Lancie řídili Eugenio Castellotti a Luigi Villoresi. Vůz v závodě zvítězil. Největšími konkurenty v závodě byly vozy Ferrari 625 (Harry Schell, Maurice Trintingnant, Guiseppe Farina a Alfonso de Portago) a Maserati 250F (Jean Behra, Luigi Musso a Cesare Perdisa, Roberto Mieres). Ascari se ujal vedení ve 22. kole a neustále náskok ve vedení zvyšoval. Lancia obsadila ale 1., 3. a 4. místo. Byl to první historický úspěch pro Lancii v GP a též i pro Ascariho, který naposledy před tím zvýtězil v roce 19*53 ve švýcarském GP.

Ascariho model #6 má dvě rozdílné konstrukční podmínky ve srovnání s verzí z Monaka (standardní model kód M-175). Kapota je vybavena pouze třemi větracími žilkami a chladič oleje byl přesunut na přední část motoru.

Ferrari D50 #20 (1956)

Vůz v tomto provedení se zúčastnil GP Belgie ve Spa 3.6.1956 na okruhu Spa-Francorchamps, délka závodu byla 508,3 km. Za volantem týmu Scuderia Ferrari seděl André Pilette (Belgie). Vůz v závodě obsadil celkové 6. místo, byl vybrán pro model z důvodu jeho odlišné, žluté barvy (belgická závodní). V samotném závodě se odehrával tradiční souboj mezi značkami Maserati (Behra, Stirling Moss, Cesare Perdisa, Chico Godia a Mike Hawthorn) a Ferrari (Fangio, Castellotti, Peter Collins a Belgičané Paul Frère a André Pilette. Konkuroval jim ještě anglický tým Vanwall (Harry Schell a Maurice Trintignant) a někteří soukromí jezdci. Vítězem se stal Peter Collins na dalším Ferrari D50 (jeho 1. vítězství v GP), o vítězství se v závodě přetahovalo více jezdců - Fangio, Moss, Castellotti, Behra. Po startu šel do vedení Moss. Fangio opět ztratil několik míst, ale brzy se zařadil za Mosse, Collins a Castellotti byli za nimi. Fangio se pomalu, ale určitě dostával k vedoucímu Mossovi. V pátém kole jej předjel. Po desátém kole se začaly na vozech projevovat závady a defekty a na druhé místo se posunul Collins. Ve 23. kole z důvodu poruchy dodávky paliva odstoupil Fangio, od té doby jel v čele závodu Collins. Poté, co Moss mohl pokračovat v závodě opět s vozem svého kolegy Perdisy, bojoval a skončil třetí. Skvělý vítěz Peter Collins zajistil Ferrari druhé vítězství sezony. Frère pojistil druhé místo ve svém posledním závodě a tak dokončil dvojité vítězství Ferrari.

Rok: 1955 + 1956

Popis modelu: modely mají odnímatelnou kapotu motoru, otevírací víčka nádrží benzínu, oleje, demontovatelná kola. Otevíratelná je i vzduchová klapka před kokpitem. Modely, o kterých mnoho sběratelů dlouhá léta snilo jsou zde a patrně v tom nejlepším provedení, jaké se mu mohlo dostát. Model Lancie se odlišuje od ostatních verzí tohoto vozu. Další informace k modelům včetně obrazové dokumentace budou doplněny.

Dostupnost:  Ihned k odeslání.

Cena u výrobce: 1098€