Produkty

Akční zboží

M-239_2
AKCE

M-239 Ferrari 275 GTB/C

V roce 1966 Ferrari uvedlo na trh 275 GTB/C na zcela novém…

11.850 Kč

CMC-M240-b
AKCE

M-240 Ferrari 275 GTB/C

V roce 1966 Ferrari uvedlo na trh 275 GTB/C na zcela novém…

11.990 Kč

157838_2
AKCE

TM18-163A Ferrari 312

Vůz v tomto provedení se zúčastnil sezóny 1966…

4.700 Kč

TM18-174B 1
AKCE

TM18-174B Lotus 91

Vůz se zúčastnil závodu GP Monaka (XXXX Grand Prix de…

4.950 Kč

M-204_a
AKCE

M-204 Mercedes-Benz 600 Pullman

Něco jiného do Vašich vitrín, kdo má…

17.400 Kč

Bugatti T35 M-100-B-017-a
AKCE

M-100 B-017 Bugatti T35

Novinka na rok 2019. Bugatti T35 se startovním číslem…

9.380 Kč

M221_a
AKCE

M-221 Alfa Romeo P3

Alfa Romeo Tipo B bylo nejúspěšnějším…

12.900 Kč

pantheon-12_1
AKCE

PANTHEON012 Citroen 15-6 H Franay

CITROEN 15-6 H FRANAY byl vůz ve speciální…

5.140 Kč

TM18-175C 1
AKCE

TM18-175C Lotus 77

Vůz se zúčastnil závodu GP Brazílie (V Grande…

4.850 Kč

B012_a
AKCE

M-100 B-012 Bugatti T35

National Color Projekt - Švýcarsko Jedna ze 16…

9.600 Kč

M-214_a
AKCE

M-214 Jaguar C-Type

Britská zeleň do Vašich sbírek tentokrát…

15.900 Kč

M-243-Prototyp-4
AKCE

M-243 Mercedes-Benz 300 SLR

Když byl Rudolf Uhlenhaut, architekt závodního 300 SLR,…

12.250 Kč

TM18130B_1
AKCE

TM18-130B Ferrari 330 GTC

Podvozek tohoto Ferrari 330 GT Michelotti Coupe vyroben Ferrari a…

4.950 Kč

120576_2-2
AKCE

TM18-92B Ferrari 365 GTC/4

Ferrari 365 GTC/4 (Typ F101) je 2+2 grand tourer…

4.700 Kč

Maserati Tipo 61 Birdcage motor (1960)

Dostupnost: Ihned k odeslání
Kód: M-126
Výrobce: CMC
Popis modelu: Velikost: 1:18
Délka modelu: 15,9 cm (vitrínka)
Značka vozu: Maserati
Kategorie: Motor
3.190 Kč s DPH
2.636 Kč bez DPH
2636 Kč ks

Úspěšný závodní motor 

S vývojem vozu Tipo 61 velmi úzce souviselo přepracování v mnoha detailech zážehového motoru typu 200 SI. Šéfinženýr Giulio Alfieri si byl vědom toho, že bude muset jít na straně pohonu na nejvyšší hranici, aby se byl schopen postavit proti drtivé konkurenci, jako bylo Ferrari nebo Aston Martin.

Základním dílem revize přímého čtyřválcového motoru s přirozeným sáním byla výroba bloku válců a hlavy válců z lehkého kovu. Vrtání a zdvih vzrůstalo 95,5 x 92 mm tak, že byl k dispozici celkový objem 2,890 cm³. Ventily byly ovládány dvěma vačkovými hřídeli, které jsou poháněny přes soukolí. Dva dvojité karburátory Weber poskytovali čtyřválcovému motor dostatek energie s nízkou spotřebou paliva.
Instalace motoru do karoserie byla navržena tak, aby byl za přední nápravou, a tím byl v podstatě umístěn uprostřed vozu. Samotný motor byl instalován nakloněný pod úhlem 45 ° vpravo, aby dopomohl tvaru plochého vozu. Navíc při tomto uspořádání zůstalo nízké těžiště. Nicméně, tím musela být pozměněna a upravena pro šikmou polohu motoru i olejová vana.

Na konci byl tedy vytvořen vysoce výkonný motor 250 hp. Svou sílu demonstroval senzačním vítězstvím ve vytrvalostním závodě 1000km na Nürburgringu v roce 1960 a dalším vítězstvím o rok později ve stejném závodě.

Rok: 1959-1961

Popis modelu: Detailně zpracovaný motor je prodáván včetně výstavní vitrínky. 

Dostupnost: Ihned k odeslání

Cena u výrobce: 116€