Produkty

Maserati 300 S (1956)

Dostupnost: Není skladem
Kód: M-105
Výrobce: CMC
Popis modelu: Velikost: 1:18
Délka modelu: 23 cm
Značka vozu: Maserati
Barva: Červená
Kategorie: Závodní auto
Bude stanovena
Bude stanovena
Cena na dotaz ks

„Tvrdohlavý“ závodní vůz

Vozy velmi známé svým logem, trojzubcem. Maserati je úctyhodným jménem ve světě motoristického sportu, závodění a symbol bohatého automobilového dědictví vyráběného v italské Modeně. CMC Vám proto vytvořilo model - Maserati 300S.

V letech 1955 až 1959 bylo vyrobeno pouze 26 (27) kusů tohoto závodního auta a vybaveno třemi různými designy karoserie (v přední části). Pro stavbu vozu bylo použito mnoho součástí úspěšného závodního vozu formule 1 250F. K tomu firma Carrozzeria Fantuzzi vytvořila krásné plechové oblečení. Tímto se Maserati podařilo vytvořit sportovní vůz s mnoha možnostmi. To okamžitě upoutalo pozornost dlouhého seznamu renomovaných závodních jezdců a závodních týmů, kteří v mnoha závodech sklízeli úspěchy. Vůz s prostorovým hliníkovým rámem poháněl 6 válcový motor o objemu 2991 cm³ o maximálním výkonu 260 hp při 6500 ot/min. To umožnovalo dosáhnout vozu špičkové rychlosti 280 km/hod.

Se špičkovými jezdci jako Stirling Moss, Piero Taruffi, Harry Schell a Jean Behra za volanty svých 300S, byl tým Maserati schopen dosáhnout velkého vítězství ve vytrvalostním závodu 1000 km Nürburgringu, dne 27. května 1956. Další úspěchy následovaly v mnoha dalších slavných tratích po celém světě v průběhu téhož roku. Výsledkem je, že 300S skončilo druhé ve Světovém šampionátu sportovních vozů roku 1956.

Rok: 1956

Odkazy na podrobné předevedení modelu CMC a skutečného vozu:

Předvedení detailního zpracování modelu

Několik záběrů skutečného vozu

Popis modelu: CMC vytvořilo autentickou repliku původní 300S z roku 1956. Tento originální vůz má velmi zvláštní místo v historii 300S, protože to je jediné 300S, které integruje řadu funkcí a komponent zřídka viděných v jiných kusech 300S. Předlohou byl vůz s karoserií se středně dlouhým předkem s uzavřenými vzduchovými průduchy pod předními světly. Jako zvláštní jsou i boční větrací mřížky v blatnících a vůz byl, jako jen jeden ze dvou, vybaven 5 stupňovou převodovkou. V neobvyklém úhlu jsou i kožené řemeny připevňující kapotu, tento způsob byl použit pouze u tohoto vozu z 26 (27) vyrobených. Raritou je též vlnité orámování předního skla vozu. Model má funkční dveře, odnímatelné kapoty motoru a "zavazadlového prostoru" a naprosto dokonalé zpracování rámu (prodáván i samostatně pod kódovým označením M-109) podvozku a motoru (též samostatně prodáván pod kódovým označením M-110). Demontovatelná jsou samozřejmě kola a otevírací víčka nádrží, dokonalost je vidět na odlitku bubnu, ten je z lehkého kovu a má ve tvaru hvězdy chladicí žebra se střídavě uspořádanými otvory pro rozptýlení tepla. Model je sestaven z 1838 dílů.

Dostupnost: Model je vyprodán, je dlouhodobě nedostupný i u výrobce. Pokud máte o jeho nákup zájem, zašlete nám svoji objednávku, o jeho dostupnosti Vás budeme informovat. Zároveň Vám pak sdělíme aktuální ceny u výrobce.

Cena u výrobce: Vyprodáno